
Consult 4 Change
COMMERCIAL EXCELLENCE
Optimale samenwerking tussen sales en marketing is de nummer 1. Succesfactor voor omzetgroei en commercial excellence stelt CSO-Insight in haar jaarlijkse trendrapport.
Organisaties die sales en marketing goed met elkaar weten te laten samenwerken zijn significant meer succesvol.
Echter! ruim 85% van de ondervraagde bedrijven geeft aan dat ze die samenwerking tussen sales en marketing nog onvoldoende weten te realiseren.
Organisaties zijn mensen en zoals Simon Sinek heel juist zegt; "Happy staff creates happy customers"
Wij hebben in het COMMERCIAL EXCELLENCE Programma oog voor zowel de "onderstroom" als "bovenstroom"in uw organisatie, volgens ons concept DATA-PROCES-MENS
# Happy staff creates happy customers
# Langs de pijlers Data - Proces - Mens mobiliseren we veranderbaarheid
# Langs de pijlers Gedrag - Mindset - Leiderschap mobiliseren we veranderbaarheid
# Langs de 5-sales wetmatigheden creëren we maximale overlap tussen klantbeleving én ondernemerschap?
# Zetten we digitalisering en data-gedreven ondernemen in binnen je commerciële strategie?
# Kijken we of je commerciële organisatie wel aligned met Marketing en of Marketing wel aligned met mijn commerciële organisatie?
# We ontwikkelen je commerciële team(s) van een Resource naar Human Capital, want mensen maken het verschil!
Consult 4 Change
# Of heb je gewoon behoeft om met een expert te sparren en reflecteren?
<< CtA>>>>
Advies en consultancy voor Change in de context van een snel veranderende wereld met de focus op Commerciële Excellence; Sales en Marketing Alignement, Sales Enablement en leiderschap dat is gevraagd in organisaties voor commerciële transitie.

